jeleknye aiii !

hahayy good evening everybodyh. haha..

babe..harini tajuk yang aku pilih is MENGADA-NGADA. yaww! sape yang suka mengada-ngada ni bagi kamu orang? girls or boys yang suka mengada. okey, research revealed that girls are more mengada-ngada than boys. kalo tak buat research pun dah tahu resultnya kan.

babe..bukan nak ngumpat ni babe. tapi..tapi...aku cukop menyampah dengan girls yang mengada-ngada ni beb. haishhh, naik meluat betul sampai nak bagi pelempang laju-laju kat muka. wow, sungguh ganas nampaknya aku disitu. anda pula bagaimana? rasa manis, masam, pahit, menyampah, meluat ataupun rasa macam nak lempang jugak?? hehe jumm kita terjah jenis perempuan mengada bagi aku.....





1) alaaaaa, aku tak pandai la nak kemas baju aku..selama ni aku pakai beg ada tayar, tapi sekarang beg tu kakak aku dah rosakkan. yang ada sekarang beg biasa je..aku tak pandai laa nak kemas guna beg yang ni..sape yang nak tolong kemaskan ni....?? alaaaa...
-baikk, bila dengar ayat ni aku rasa macam nak lempang je orang tu.

2) korang masak ape tu...? eeee, bestnyaa maggie dengan telur..kalo takde telur aku taknak lah... nak jugak boleh tak?? sikit je sikit je.aku tak brape reti sangat nak masak megi...(sambil melompat2 n senyum2)

2 contoh je aku boleh bagi..yang lain malas nak taip, takut tercampak je laptop aku pasni sebab menyampah sangat dengan ayat n perangai mengada. hoho! ;D

2 awek dan jejaka hot!:

Hampasnyior said...

kahkahkah... tp dari satu sudut yg lain, bnda2 mcm ni la yang buat kaum hawa nmpk kiut. tp kalo melebih2 harus kena pijak..haha

miss.faiter said...

hahaha, kiut ke macam tu?? mula2 mungkin nmpak kiut, tapi lama2 nmpak kecikkk je kan..hehehe :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...