Eid 2011

Assalamualaikum :)

Heyy Samad, Bedah ko tengah beraya lagi ke tuh?? Udah2 ler tu pi balik kolej pihh. Haha. Jeles weh jeles. Aku pun tengah syiok 'beraya' sensorang kat kolej mengadap buku yang tak best. Lagi best ngadap lemak2 dan kolesterol kat umah. Nyum Nyum. Anyway, jumpa lagi kat dunia belog yang penuh dengan kelembapan intenet wireless kolej yang macam sipot sedut. Arap paham ayat keling aku tu. Err, tak sampai 2 minggu dah post entry baru. Hehe Bosan lah dok sensorang. 

Orang boh gamba raya aku pon nak boh gak ah. Hehe. Arap2 takde orang sama baju raya ngan aku. Maklumla baju raya I bukan beli kat Jakel macam You alls. :P

Pagi raya pakai pashmina buat style milotajimon. 
Kakak aku panggil aku ayam serama. Damn.

Tengahari aku sarung je tudung biase. Takde taji2 or ayam serama dah. Panas baii. 
Peluh bak mencurah-curah ke ladang gandum weh. eeYekk!

Raya ke2 pekena baju belon beli kat hospital. haha.
Anak sedara aku umo setaun lebeh panggil baju ni belon sebab ada corak bulat2. Damn.
Buat style milotajimon jugak tapi tahan 5minit je sebab tercabut terus. Aku ni buas serta ganas weh. 
Ambik gamba sendiri tu yang takleh blah.


K Dah siap. Aku dah boh gamba raya dah. Taun depan plak aku boh gambar bajek cungg camni. Tunggu tau??. Wakaka.

S E L A M A T  H A R I  R A Y A  A I D I L  I T R I 2 0 1 1

Eh, kalo ada abam2 or kakak2 yg tibe2 rasa loya pandai2 la p toilet tau. Adik mintak maap tau haha :) Oh ya lagi satu baju biru yang tu la aku beli ngn Pitbool walaupun takdak sapa tanya.

p/s: Kawam2 doakan saya untuk exam Jumaat ni tau. Takuuuut. K nak g sambum study dah. Loves <3


16 awek dan jejaka hot!:

Yanyan said...

yanyan teringin nak pakai style hana tajima tu, p selekh jek bila pakai. haha putus asa! :P

btw, happy raya milo :)

nine said...

haha kau tahu kalau aku pakai selendang macam tu, kawan2 panggil aku hana tasemak. HAHAH

BubuBobot said...

hahaha nasib baju tak sama

Nazryn Mishar said...

buang lah lesung pipit tu kalau nak jadi buas serta ganaz kak oi. haha~
btw, selamat hari raya! :D

cik bulan said...

haha..kau ok lagi..aku pkai 3 saat je selendang..pastu aku buang untuk mengelakkan atok aku dari konpius semak tepi umah dengan aku..hahahaha..tudung biasa the bes..*sedapkan hati

Iefa Ujang said...

milo...1st pic 2 cantik giler ! ! ! ssuai la pkai cmtu

milo said...

@yanyan: haha.sama la kite! :))

@Peah Ros: wakakaka!! boleh bayang camna :P

@nurAMALLINA: hehe..tau xpa :)

@Nazryn Mishar; haha.org ada lesung pipt takleh ganazzzz ke? heehe :P

@cik bulan: haha! jgn tertukar sudah :P

@iefa ujang: hee..thanx sayang! :)

Unknown said...

chantek2 :)

Alif Haris said...

pewwit2 .. bergaya ye dr milo di hari raya :)

Anonymous said...

hahak bnyk la milo tajimon. hahha

milo said...

HAHA..THANX BTW DEARIES! :)

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

milooooo~!! happy raya day. cun's nya awek ni di hari lebaran. (^__^) gudluck for ur exam.~! cayok2.. =)

ewanthology said...

meriah dgan gambar

milo said...

@aina yazid: hee..thanx dear!! :)

@delarocha: :)

Anonymous said...

cantik lah~~

ni beli kat mane?
*ok2 x yh jwb* hakhak

milo said...

hehe thankyou :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...