Faculty terchenta..

Salam...2 entries within 1 hour? borring I habaq U..sementara tak masuk sem baru ni, baik aku post banyak2. nanti bile dah start sem, post sikit2 pun tak sempat.. actually kepala otak serabut dengan masalah 'rumahtangga'. bajet kau dah kawin kan. cup!! Aku tak gaduh dengan baing okeyy. haha. so, nak relaxkan my mind, I post this entry. nak elak jiwa gua kacauu gitu..

Cakap-cakap pasal nak start sem baru ni, for sure theres a lot of things to be settled down. and Alhamdulillah all praises to Allah this is my seventh(7th) semester to be baq kat ang. semua sepoloh sem, lagi 3 sem baru dapat rase pakai topi berbulu kat atas kepala tuh..herm aku ni jenis buat keje last minute, macam2 benda lagi tak setel ni..tambah2 dengan perangai faculty yang 'mereng tahap dewa' dalam tempoh cuti ni..dulu after habis final(April) diorg cakap kat student yg kami akan cuti until September butttttt middle of June haritu kami dikhabarkan dengan berita HOT iaitu semester kami akan start this JULY!!! and its about 5 days more!! omg..akuu takk berrsediaa lagiiii....tula sape soh bagi harapan palsu bg cuti panjang awal2 dulu. caittt..

And actually dulu bile kami diinformkan dengan cuti panjang, memang kami terkejutt gile babeng sebab mane penah faculty bagi cuti panjang camtu. paling panjang pun 2 minggu time cuti hujung tahun. and kami dah pun buat rayuan untuk mintak start sem awal. kami sayang kepala otak kami. kami bukan Alber Einstein. kami makan nasik. kami mudah lupe. for sure otak kami berkarat tahap maximum. nanti kami jugak kene baham dengan lecturer. bla..blaa..blaa..tapiiiii at last rayuan ditolak. kami terima dengan hati terbuka. n ramai yang dah planning nak pegi melencong berholiday laa. haha. buat visa beli tiket flight mahai2 nak pegi obersea nih. cuti panjang ni derrrr. kau nak buat haji pun sempat. tapiii itu 3 bulan yang lepas dulu... but now? visa & tiket flights sume dah hancus melayang kene makan api la derrr..it's all BURNT OUT!! *emo nih emo*



Today is Wed..Jumaat aku dah nak balik kL.tapi all those things required for my registration day satu habuk pun aku tak setelkan lagi. print bil yuran pelajar? belom. gambaq passport 7 keping??? gila hapa. suka sangat kumpol gambaq anak dara orang. haha. dalam purse ada sekeping je. so kna pegi snap la ni eyh? bende paling aku tak suka buat sejak dari dulu lagi-buat gambaq passport. hmm.pastu plak aku dengar kabar faculty mintak CD gambaq passport tu. wth. nak buat apeeee?? tak penah dibuat orang mintak bende alah tu. haha.
penat dah aku merepek kat sini. tidoq dulu naa. esok pagi2 lagi gua kena keluar tukar lesen keta. umo dah tua tp baru nak buat lesen besaq. haha. alaalala cutenye bak kate Baing..


0 awek dan jejaka hot!:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...