to: hacker darling

Assalamulaikum abang-abang hemsem & kakak-kakak cun..

This entry is specially posted to my kesayangan hacker yang susah payah hack seterusnya menukar password facebook and email aku. aku yakin ni keje makhluk bernama manusia, takkan keje syaitonirrajim plak kan. binatang pun semestinya tak. maybe You ni peminat I kot. hehe. You nak ape hack fb I? I tak fames pun You..lagipun dalam fb I tu takde plak I letak nomboq ekoq kalo menang dapat 10 juta..macam2 lah kau ni..

FYI(biarpun ramai dah tahu, nk gitau gak. tak kire!!!)..k sambung, bila account kamu2 semua di 'hack', kamu punye account takbleh bukak pakai password yg selama ni kite dok sorok bagai tu..sampai nak type pasword depan mmber pon halau member dok jauh2 paling kurang pun semeter..haha. kan kan?? aku tadi hampir 15 kali dok log in but failed. last last aku pasrah. hampir2 nak baling dah lappy tadi geram punye pasal.yela kau pulun hack dua2 account fb & emel aku. sangap lah kau. last2 tak jadi nak baling sebab mr.Baing call aku at the time tgh bengang. sejuk terus hati yg dok tgh panas gelegak tu. tu la function boyprengg ye tak?? selamatkan laptop..hehe..and at last masalah ni setel. so nak taknak I have to change for new pasword. mak aih panjang gila pasword baru aku. aku rasa kena hapal dulu 3 hari 2 malam baru aku ingat. takdela nanti orang senang nak hack(err ade kaitan ke tak eh??)

So, apesal kecoh sangat kalo account kena 'hack' atau erti kata lain 'diceroboh'?. ye la derr, mane tak menggelabah der. macam2 diorang boleh buat der. kalo nak 'mencantikkan' aku dengan pujian2, aku takde la kisah sangat..boleh aku hire die jadi admin aku.. TAPI kalo nak 'mentaik-taikkan' or nak mendajalkan aku memang tak dapat la der..kawan aku penah kena dajal hacker ni. seksa beb!! lagi seksa dari korang break up. haha. k la its the end of this storyy moryy!

special for u darling. penat aku korek2 dalam yahoo image ni okey.

p/s : oups lupe nk wish congrats. TAHNIAH hacker darling..peaceeee ;)

0 awek dan jejaka hot!:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...